Sunday 17 April 2011

~ iSi HeArTy ~



kadangkala hati ini gundah....
kadangkala juga hati ini gelisah....
dan kadangkala juga hati ini rebah...

gundah kerana takutkanNYA....
gelisah kerana belum cukup sedar akan kehadiranNYA....
rebah kerana nafsu selalu mendahului untuk segala-galanya....

ya Allah....
hanya Engkau sahaja yang tahu akan isi hati ini....
janganlah Engkau bolak-balikkannya....
kerana....
hanya dengan 1 hati ini....
aku bisa mencariMU....
bisa mendapatkanMU....
untuk aku pegang....
untuk aku garab....
agar aku tidak terlepas dari dakapan rahmatMU.....

ya Allah....
Engkau tetapkanlah hatiku....
agar sentiasa kukuh bersamaMU....
agar aku tidak lari dari jalanMU....

ya Allah....
sesungguhnya....
Engkaulah yang Maha segala-galanya....


~ JiWa KaCau ~

No comments:

Post a Comment